Nog een paar nachtjes!! - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Mirte Bosch - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes!! - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Mirte Bosch - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes!!

Blijf op de hoogte en volg Mirte

01 September 2013 | Nederland, Voorthuizen

Nog aan het nagenieten van de mooie ervaringen in Ghana, ben ik ondertussen ook alweer hard aan het inpakken en spullen aan het verzamelen voor mijn nieuwe uitdaging, Zuid Afrika!

Nog maar een paar nachtjes en dan ga ik alweer weg. Best wel spannend nu hoor! Mijn koffer is zo goed als gepakt. En na wat moeilijkheden is mijn visum nu ook echt binnen. Vandaag nog een afscheidsfeestje voor mijn lieve familie en vriendin en dan gaat dinsdag echt het grote avontuur beginnen.

Ik heb er ontzettend veel zin in! Op naar het volgende verslag over een paar dagen;)

  • 01 September 2013 - 23:14

    Opa En Oma Verschuur:

    Lieve schat,
    Gelukkig dat je er zo`n zin in hebt.
    Wij vinden het hartstikke fijn voor je.
    Vandaag was het ontzettend gezellig. Lastig he om van iedereen voor lange tijd afscheid te moeten nemen. Maar de kunt het. Dag lieverd slaap lekker en tot horens.
    Knuffel van ons beiden
    Liefs oma

  • 02 September 2013 - 06:30

    Klarie:

    Mirte..!

    Ik wil je heel veel plezier wensen!!
    Wat een mooie ervaring zal dat gaan worden!!

    Groetjes Klarie

  • 03 September 2013 - 13:14

    Frieda:

    Een hele fijne tijd Mirte
    geniet er van
    groetjes frieda

  • 06 September 2013 - 14:11

    Opa En Oma Verschuur:


    WE WETEN INMIDDELS DAT JE VEILIG BENT GELAND IN AFRIKA. EN NU VERDER. we horen het wel

    GROETEN VAN ONS EN KNUFFELS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirte

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 497
Totaal aantal bezoekers 13764

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 06 Januari 2014

Stage in Zuid Afrika

Landen bezocht: