Bepakt en bezakt - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Mirte Bosch - WaarBenJij.nu Bepakt en bezakt - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Mirte Bosch - WaarBenJij.nu

Bepakt en bezakt

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

03 September 2013 | Nederland, Voorthuizen

Jaaa het is nu echt bijna zover! Met veel moeite en geprop is het me gelukt om alles in mijn koffer te krijgen. Snel nog even de laatste dingen gekocht, gewassen en opgeruimd en nu is het tijd om te gaan!

Na een geslaagd afscheidsfeestje kan ik er nu echt tegenaan! Geweldig al die Afrikaanse spullen bij ons in de tuin. Ik kon zo al een beetje van de sfeer proeven. Fantastisch!

Vanmiddag om 3 uur ga ik vliegen. De komende dagen ben ik niet of nauwelijks bereikbaar. Zodra ik weer bereikbaar ben komt dat natuurlijk op de site te staan.

Lieve groetjes uit Voorthuizen,

Mirte

  • 03 September 2013 - 10:55

    Inge K.:

    Ik ga je volgen Mirte! Goed reis!

    Groetjes,
    Inge K.

  • 03 September 2013 - 12:38

    Esther:

    Veel plezieeer schatje en geniet ervan! :)

  • 03 September 2013 - 21:49

    Gerrit:

    Lieve Mirte,
    We blijven je volgen
    Dikke kus
    paps

  • 03 September 2013 - 21:52

    Maarten:

    Goede reis Mirte,

    We hebben al kort even met Frank gepraat over het budget voor Zuid Afrika....

    Geniet ervan!

  • 03 September 2013 - 22:35

    Yvonne Duivenvoorden:

    Hoi Mirte,
    Wat een geweldig afscheidsfeest hebben we zondag bij je gehad. Ik lees graag je ervaringen en belevenissen in Zuid-Afrika.
    Groetjes, Von

  • 03 September 2013 - 23:20

    Bagorovily:

    Haiiiiii lieve Mirte,

    Jaahh wat was het gezellig in de jungle op de noordenweg zondag!
    Je boft maar met zoveel tropische mensen om je heen hé!
    Hoop dat je reis voorspoedig is...........en de aankomst zoals je hoopt.


    Dikke ;liefs Gonnie



  • 04 September 2013 - 08:39

    Jan En Ria:

    Mirte,

    We gaan je volgen.

    Liefs Oom Jan en tante Ria

  • 04 September 2013 - 09:03

    Rike:

    Hoi!
    Heel veel plezier, geniet!
    Ik ga je proberen te volgen!

    groet Rike

  • 04 September 2013 - 09:50

    Jannet:

    Veel plezier, Mirte! Ik ga je belevenissen volgen.
    Goede reis en mooie belevenissen gewenst!
    Liefs, Jannet

  • 04 September 2013 - 15:09

    Sven:

    Ben benieuwd naar je belevenissen/avonturen!
    Het tropische afscheidsfeest van zondag was echt tof!
    Geniet ervan!

    Sven

  • 04 September 2013 - 15:29

    Manna:

    Hallo Mirte,

    ik hoorde dat het een leuk feest was zondag. Je vader zei dat je al in Afrika was. Hoe is het daar? Is het warm. In binnenkort een Scootmobiel dan kan ik je wel een keer opzoeken
    Hier alles goed

    Oma en Henk

  • 05 September 2013 - 07:18

    Alie Heuver:

    Hallo Mirte.

    Van het ene Afrikaanse land zo in de andere.
    Heel veel succes.
    Geniet van alles,zal weer een geweldige ervaring zijn.

    Groetjes Alie.



  • 05 September 2013 - 09:19

    Helene & Garbrich :

    ons gaan jou beslis volg, baie pret,
    de Baalbergens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirte

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 654
Totaal aantal bezoekers 13765

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 06 Januari 2014

Stage in Zuid Afrika

Landen bezocht: